Kas "vastutustundlik ettevõtlus" näib laialivalguv ja hägune teema? Kui oma firma ühiskondliku rolli teadlikum juhtimine tundub kasulik, aga ei tea, mis teemadele täpselt panustada, siis saame Sind vast aidata.

"Fookus paika!"

Selle lahenduse eesmärk on aidata teil suunata tähelepanu ja ressursse sellistele mitte-finantsalastele teemadele 
  • mille edukas juhtimine mõjutaks teie äritegevust positiivselt (ja vastupidi: mille nõrk juhtimine negatiivseid riske kaasa toob) ning
  • kus teie põhitegevuse sotsiaalne ja keskkonnamõju kõige suurem on.

Lahendus/töötuba:
Viime teie ettevõtte võtmetöötajatele läbi kuni 4-tunnise töötoa, mille tulemusena kujundame ühiskondliku vastutuse fookusteemad, mis just teie kontekstis tähtsad on.

Kujundame fookusteemad tulenevalt teie huvigruppide ootustest, ühiskondlikest trendidest ja teie ärieesmärkidest.

"Fookus paika!" töötoa sisu samm-sammult:

Toome teile eeskujuks rahvusvahelise parima praktika teie sektoris (benchmark).

Koos teiega hindame, millised ühiskondlikud trendid mõjutavad teie äri enim ja mis võiks minna korda teie ettevõtte huvigruppidele.

Aitame teil prioriseerida teemad vastavalt teie ärieesmärkidele.

Soovitame mõõdikuid, millega arengut jälgida.


Töötuba on segu (a) arutelust ja grupitööst, (b) teiste ettevõtete heade näidete ülevaatest ning (c) harivast ja silmaringi laiendavast esitlusest. 


Väikefirmale
(kuni 49 töötajat)
Keskmise suurusega tegijale
(50-249 töötajat)
Suurele ettevõttele
(250 ja enam töötajat)
Ettevalmistav kohtuminejahjahjah
Firma strateegia-materjalide eelanalüüs(eelkohtumise käigus)  jahjah 
Ettevõtteid benchmarkis2-44-66-8
Töötoas osalejaid4-66-12kuni 20
Väljund: fookusteemade maatriks ja mõõdikudjahjahjah
Standardlahenduse hind:al 1900 EURal 2900 EURal 3900 EUR

Kui tarvis, kujundame mõistagi ka spets-rätseplahenduse teie vajadustele (suurema või väiksema, keerukama või soodsama lahenduse).

Töötoa tulemus:
Töötoa tulemusena saate endale fookusteemade maatriksi, mis
  • kajastab juhtimiskultuuri ja -eetika, toote/teenuse vastutuse, töötajate ja töökeskkonna, keskkonnamõju ning kogukonna toetuse teemasid;
  • annab lihtsasti arusaadavas formaadis ülevaate erinevate teemade paiknemisest ühtses süsteemis - kõik teemad on olulised, et ettevõtet hästi juhtida.

Näide: Tallink Grupi fookusteemade maatriks

(allikas: AS Tallink Group Yearbook 2016)

Meie kogemus:
Meie tiimi liikmetel on ühiskondliku vastutuse fookusteemade kujundamise kogemus Tallink Grupis, Nordeconis, Harju Elektris, Eleringis, Eesti Liinirongides (Elron), Latvenergos (LV) ning Coca-Cola HBC Baltikumis.

Pakub huvi?
Anna oma huvist teada (see ei kohusta veel millekski) ning räägime lähemalt.

Email again: