Võta hetk. Las muu ootab korraks. Päriselt. Ja mõtle, kas tead mis teeb ettevõtte kliendikeskseks? Mida see sõna tähendab? Tegelikult? 
Kui Sinult küsida: "Kas Sinu ettevõte on kliendikeskne?", vastad suure tõenäosusega
"Jah". Kuid kui mõtled sellele, kas Sinu ettevõtte kõikide tasandite juhid kannavad endas kliendikohaseid väärtusi, kas nad tegutsevad/juhivad igapäevaselt oma töötajaid ja protsesse klientide huve arvestades, kas igal juhil on selge arusaamine sellest, mis on tema üksuse/osakonna roll kliendikogemuse loomises... siis kas saad öelda selge sõnaga "Jah"?
Kui saad, siis oled õnnega koos. Kui "ei", siis mitte...Loe edasi, sest äkki on kasu.

                                              
Sinu ettevõte on professionaal selles, mida igapäevaselt klientidele pakute.
Meie saame aidata Sind seda veel paremini teha.

Alustuseks üks fundamentaalne ja lihtne tõde:
Suurepärase kliendikogemuse loomise eelduseks on see, et ettevõte tegutseb 
kliendikeskselt.

Kliendikeskne ettevõte on seadnud enda tegevuste keskmesse kliendi, tema vajadused ja ootused. Kliendikeskne ettevõte suhtleb klientidega, kuulab neid, tunneb neid ja korrigeerib oma tegevusi tulenevalt klienditagasisidest. Kliendikesksus on ettevõtte kultuuri osa ning sellises ettevõttes töötab iga juht ja iga inimene selle nimel, et pakkuda kliendile suurepärast kogemust igas kokkupuutepunktis. Igaüks saab aru enda rollist kliendikogemuse loomisel.
Eestis on palju ettevõtteid, kes tegutsevad üsnagi kliendikeskselt ja vastavad päris mitmes osas eelpooltoodud kirjeldusele. Siiski on kliendikeskse tegutsemise tase erinev, juhtide teadlikkuse tase on erinev. Selleks, et kujundada 100% kliendikeskset ettevõtet, peab saama aimu, milline osa organisatsioonist vajab abi või milline oluline komponent kliendikogemuse juhtimissüsteemis on puudu või ei toimi nagu peaks. 
 
                                                      ___________________________
                                             
Vajad abi ning soovid aru saada enda ettevõtte kliendikeskuse tasemest?
Soovid mõista, mida peaks täiendama, et toimida veelgi kliendikesksemalt ja luua väga heal tasemel kliendikogemust?


Saame Sind ja Su ettevõtet aidata, viies Su ettevõttes läbi
KLIENDIKESKSUSE DIAGNOSTIKA
mille käigus:
  • Viiakse läbi Sinu ettevõtte kõikide juhtide seas kliendikesksuse küsitlus;
  • Analüüsitakse tulemusi Sinu ettevõtte soovist lähtuvalt (Sinu vajadustest lähtuvalt pannakse paika analüüsi parameetrid ja detailsus);
  • Vormistatakse tulemused raportiks;
  • Tulemuste esitlus (lühendatud kokkuvõte ja soovitused edasisteks tegevusteks).
Diagnostika läbiviimiseks tuleb varuda aega 1,5-2 kuud alates lepingu sõlmimise hetkest. 

Standard analüüsiga* eestikeelsesse diagnostikasse investeering:
2750 €+km 
 * -  Standardanalüüsi korral analüüsitakse ettevõtte andmeid nii üldisel kui kahe juhtide grupi võrdlusena (eesliini -ja toetavate üksuste juhid). Soovides detailsemat analüüsi kujuneb tuleneb hind konkreetsest vajadusest.   
Huvi korral kirjuta katri@sustinere.ee
ja Katri vastab kiirelt.

Võid kindel olla, et iga meie töö on rätseplahendus, mis lähtub Sinu ettevõtte vajadustest.

Meie "rätsep" on Katri Rohesalu. Tal on 18 aastat kogemust Swedbanki Eesti, Baltikumi ning Rootsi üksustest, kus ta vastutas kliendikogemuse juhtimise ning seda toetavate süsteemide loomise ning arendamise eest. Katri on töötanud ka jaekaubanduse juhina Baltika Grupis kus tema vastutada oli ka kliendikogemuse juhtimise valdkond. 2018 aastal lõpetas ta TTÜ-s personalijuhtimise magistrantuuri Cum Laude kirjutades magistritöö kliendikogemuse juhtimiseset. 
Katri juhib Sustineres kliendikogemuse ja kliendikeskse ettevõtte arendamisega seotud teenuseid. Ta on aidanud klientidel luua teeninduskokkuleppeid, on viinud läbi ettevõtete kliendikesksuse diagnostikaid ja kliendikesksust ning kliendikogemuse arendamist puudutavaid töötubasid. Samuti juhib ta Kliendikogemuse Juhtimise Meistriklassi, mis on kolmepäevane koolitusprogramm juhtidele ja tippspetsialistidele . 
Katri on ka Töötaja ja Peresõbraliku Tööandja märgise programmi konsultant.

 Tundub vajalik? Võta ühendust: katri@sustinere.ee