Kõik juhid ja spetsialistid, kes te vastutate kliendisuhete eest:
kutsume teid osalema praktilises arenguprogrammis, mis on meile teadaolevalt esmane
terviklik kliendikogemuse teemaline kursus Eestis. 
* * * * * * * * * * * * * * * *
8-15 osalejat | 6 õppepäeva | 3 kuud
laval vaid pika kogemusega praktikud

Klientide kogemus Sinu ettevõttes sõltub rohkematest teguritest kui vaid eesliini teeninduse tase. Tervikvaade ja nüansid - sellest me programmi luues lähtusimegi. Osalemise käigus disainid enda firma vajadustest lähtuva tegevuskava kliendikogemuse terviklikuks ja teadlikuks juhtimiseks.

Tead juba, et tahad kindlasti osaleda - registreeri siin
Muidu aga loe täiendava info saamiseks edasi.

_________________

Miks osaleda?

Tervikvaade: saad teadmised tervikvaatest ja praktilised tööriistad kliendikogemuse juhtimise süsteemseks ülesehitamiseks

Praktiline: analüüsides enda organisatsiooni tugevusi ja arengukohti lood ettevõttele tegevuskava kliendikesksuse kasvatamiseks 

Võrgustik: saad praktikute toe ja kogemused - koolitajad, esinejad ja teised osalejad, lisaks personaalne coaching-sessioon

_________________


6 õppepäeva ajakava:

1. Kliendikeskne ettevõte: kliendikogemus kliendi ja ettevõtte vaatest [11. aprill]
2. Klienditeekonna kaardistus ja seotud protsessid [26. aprill]
3. Kliendikogemuse mõõtmine ja info kogumine [10. mai]
4. Analüüs ja kliendikogemuse kujundamise arendustegevused [24. mai]
5. Kliendikogemuse loomisega seotud sihtgruppide juhtimine [7. juuni]
6. Programmi kokkuvõte ja täiendav inspiratsioon [28. juuni]

Vaata õppepäevade täpsemat sisu siit lehelt (kliki, avaneb uues aknas).

Lisaks: 6 kuu jooksul pärast programmi lõppu personaalne coaching-sessioon igale osalejale endale sobival ajal.

_________________


Koolitajad:

Katri Rohesalu (Linkedin) | arenguprogrammi eestvedaja ja koolitaja

Katril on 18 aastat kogemust Swedbanki Eesti, Baltikumi ja Rootsi üksustest, kus ta vastutas kliendikogemuse juhtimise ning seda toetavate süsteemide loomise ja arendamise eest. Ta on töötanud jaekaubanduse juhina Baltika Grupis, kus juhtis ka kliendikogemuse valdkond. Sustineres on tema vastutada ja arendada kliendikogemuse teenusliin. Katri on olnud läbi oma tööaastate klienditeeninduse ja -kogemuse koolitustega tihedalt seotud. Nii tellija kui läbiviijana.  


Andrus Kotri (Linkedin) | koolitaja

Andrusel on kogemust kliendisuhte juhtimisel alates turu-uuringutest ja kliendibaasi kasumlikkuse analüüsist kuni strateegiliste plaanide ja mõõdikute loomiseni. Ta on nõustanud konsultandina ettevõtete juhte ning ka ise strateegiaid Omnivas ja Baltikas keskastmejuhina ellu viinud. Ta on kirjutanud doktoritöö kliendikogemuse tekitamisest ja juhtimisest. Andrus teab tehnikaid, mis aitavad mõista milline kliendikogemus konkreetse ettevõtte klientide südamed võidab.


Lia Ratnik (Linkedin) | koolitaja

Lia on koolitaja ja konsultant, kes on inimeste arendamise valdkonnas töötanud 20 aastat, sh 15 aastat Swedbankis. Ta omab rikkalikku kogemust nii juhtide koolitaja kui arendusprogrammide kujundaja ja läbiviijana. Lial on personali arendustöö kogemus Swedbank Grupis, kus ta oli tipptasandi muutuste väljatöötaja ja koolitaja. Täna on ta DreamLeaderi partner ja konsultant.  

Maarit Vabrit-Raadla (Linkedin) | koolitaja

Maarit on tegelenud nii juhtide kui organisatsioonide arendamisega, üles ehitanud ja juhtinud meeskondi, samuti väike-ettevõtet ning töötanud konsultandi ja personalipartnerina (üle 6 aasta ABB-s). Tarkvaraettevõte SinuLab.ee, mille asutaja ja juht Maarit on, tegeleb ettevõtetele lahenduste loomisega tulemuste juhtimiseks ja inimeste arendamiseks.

_________________


Praktiline info:

Päevad toimuvad Blissi konverentsikeskuses (Mustamäe tee 17, Tallinn).

Koolituspäeva kestus 9.00- 16.30

Grupi suurus on 8-15 osalejat - piisavalt väike, et leida kõigi jaoks aega; parajalt suur, et tekiks kogemuste paljusus. 


Sestap registreeri end kohe kui oled huvitatud: vaid esimesed 15 mahuvad osalema.

_________________


Registreerimine:


Programmis osalemise investeering on 1 750 eurot+km - registreerimisvorm allpool (selle eest saad 6 õppepäeva, materjalid, kohvipausid, coaching-sessiooni) 

Kui ühest organisatsioonist osaleb rohkem kui üks inimene, siis on osalustasu 1 580 eurot+km iga osaleja kohta.

Kui tahad midagi täpsustada ja lisa küsida, siis võta ühendust programmi eestvedajaga: Katri Rohesalu (katri@sustinere.ee ja  5340 6545)


Koha kindlustamiseks täida palun registreerimisvorm:

Email again:
Arve eest tasub

_________________


Kontakt:


Küsimuste korral palun võta julgelt ühendust programmi eestvedaja
Katri Rohesaluga (5340 6545 või katri@sustinere.ee)