Kõik juhid ja spetsialistid, kes te vastutate kliendisuhete ja -teeninduse eest:
kutsume teid osalema praktilises
"Kliendikogemuse juhtimise meistriklassis" 
mis on meile teadaolevalt esmane kliendikogemuse tervikvaatele suunatud kursus Eestis. 
* * * * * * * * * * * * * * * *
8-15 osalejat | 3 õppepäeva | personaalne coaching
laval vaid pika kogemusega praktikud

Klientide kogemus Sinu ettevõttes sõltub rohkematest teguritest kui vaid eesliini teeninduse tase. Tervikvaade ja nüansid - sellest me meistriklassi luues lähtusimegi. Osalemise käigus saad analüüsida enda ettevõtte tegevusi ja mõelda, millele oleks vaja täiendavalt keskenduda. See annab Sulle võimaluse disainida enda firma vajadustest lähtuva tegevuskava kliendikogemuse terviklikuks ja teadlikuks juhtimiseks.

Tead juba, et tahad kindlasti osaleda - registreeri siin
Muidu aga loe täiendava info saamiseks edasi.

_________________

Miks osaleda?

Tervikvaade: saad teadmised tervikvaatest ja praktilised tööriistad kliendikogemuse juhtimise süsteemseks ülesehitamiseks

Praktiline: analüüsid enda organisatsiooni tugevusi ja arengukohti, saad ideid ja inspiratsiooni ning soovi korral saad luua oma ettevõttele tegevuskava       kliendikesksuse kasvatamiseks 

Võrgustik: saad praktikute toe ja kogemused - koolitajad, esinejad ja teised osalejad, lisaks personaalne coaching-sessioon

_________________


3 õppepäeva ajakava:

1. Kliendikeskne ettevõte: kliendikogemus kliendi ja ettevõtte vaatest; klienditeekonna kaardistus ja seotud protsessid [18.oktoober 2018]
2. Kliendikogemuse mõõtmine, analüüs ja prioriteetide seadmine [ 8.november  2018]
3. Kliendikogemuse kujundamise arendustegevused ja nende juhtimine [29.november 2018]
4. Individuaalne coaching-kohtumine [osalejale sobival ajal detsember 2018 kuni veebruar 2019]

Vaata õppepäevade täpsemat sisu siit lehelt (kliki, avaneb uues aknas).

_________________


Meistriklassi viivad läbi:

Katri Rohesalu (Linkedin) | meistriklassi eestvedaja ja koolitaja

Katril on 18 aastat kogemust Swedbanki Eesti, Baltikumi ja Rootsi üksustest, kus ta vastutas kliendikogemuse juhtimise ning seda toetavate süsteemide loomise ja arendamise eest. Ta on töötanud jaekaubanduse juhina Baltika Grupis, kus juhtis ka kliendikogemuse valdkonda. 2018 kevadel kaitses Katri magistritöö, mis käsitles kliendikogemuse juhtimise ning personalijuhtimise omavahelisi seoseid. Sustineres on tema vastutada ja arendada kliendikogemuse teenusliin. Katri on olnud läbi oma tööaastate klienditeeninduse ja -kogemuse koolitustega tihedalt seotud. Nii tellija kui läbiviijana.  


Andrus Kotri (Linkedin) | koolitaja

Andrusel on kogemust kliendisuhte juhtimisel alates turu-uuringutest ja kliendibaasi kasumlikkuse analüüsist kuni strateegiliste plaanide ja mõõdikute loomiseni. Ta on nõustanud konsultandina ettevõtete juhte ning ka ise strateegiaid Omnivas ja Baltikas keskastmejuhina ellu viinud. Ta on kirjutanud doktoritöö kliendikogemuse tekitamisest ja juhtimisest. Andrus teab tehnikaid, mis aitavad mõista milline kliendikogemus konkreetse ettevõtte klientide südamed võidab.


Lia Ratnik (Linkedin) | koolitaja

Lia on koolitaja ja konsultant, kes on inimeste arendamise valdkonnas töötanud 20 aastat, sh 15 aastat Swedbankis. Ta omab rikkalikku kogemust nii juhtide koolitaja kui arendusprogrammide kujundaja ja läbiviijana. Lial on personali arendustöö kogemus Swedbank Grupis, kus ta oli tipptasandi muutuste väljatöötaja ja koolitaja. Täna on ta DreamLeaderi partner ja konsultant.  

Maarit Vabrit-Raadla (Linkedin) | koolitaja

Maarit on tegelenud nii juhtide kui organisatsioonide arendamisega, üles ehitanud ja juhtinud meeskondi, samuti väike-ettevõtet ning töötanud konsultandi ja personalipartnerina (üle 6 aasta ABB-s). Tarkvaraettevõte SinuLab.ee, mille asutaja ja juht Maarit on, tegeleb ettevõtetele lahenduste loomisega tulemuste juhtimiseks ja inimeste arendamiseks.

_________________


Praktiline info:

Päevad toimuvad Blissi konverentsikeskuses (Mustamäe tee 17, Tallinn).

Koolituspäeva kestus 9.00- 16.30

Grupi suurus on 8-15 osalejat - piisavalt väike, et leida kõigi jaoks aega; parajalt suur, et tekiks kogemuste paljusus. 


Sestap registreeri end kohe kui oled huvitatud: vaid esimesed 15 mahuvad osalema.

_________________


Registreerimine sügisesse meistriklassi on avatud:


Meistriklassis osalemise investeering 640 eurot+km (alates 29.09 on hind 740eur). Selle eest saad 3 õppepäeva, materjalid, kohvi-ja lõunapausid, coaching-sessiooni) - registreeri siin.

Kui ühest organisatsioonist osaleb rohkem kui üks inimene, siis on osalustasu 590 eurot+km iga osaleja kohta (alated 29.09 uus hind 690eur).

100% raha tagasi garantii! st kui ütled programmi lõppedes, et sellest ei olnud kasu, siis maksame kogu osavõtutasu tagasi. Ausalt. Seega riskivaba.


_________________


Kontakt:


Küsimuste korral palun võta julgelt ühendust meistriklassi eestvedaja
Katri Rohesaluga (5340 6545 või katri@sustinere.ee)