Usume, et ettevõtte elujõulisus algab alati inimestest. Töötajad peavad olema Sinu sõnumi saadikud. Klientide kaasamine jätkusuutlike lahenduste elluviimisel suurendab mõju ja ulatust. Ühine panus tarnijate ja koostööpartneretega lahendab kompleksed takistused teel vastutustundlikele lahendustele. Ja nagu sellest veel vähe: avalikkuse kasvavate ootustega vastuollu minek on risk mainele ja tuludele.
Oleme abiks huvigruppide kaardistamisel ning kaasamisel nii ettevõttes, kogukonnas kui ühiskonnas ning aitame luua ühtsetel väärtustel põhinevat mõjusat dialoogi nii sisse- kui väljapoole.
Teenused:
- Huvigruppide kaardistamine ja kaasamine, ootuste uurimine ja analüüs
- Sektori ülese ühise huviga konsortsiumite/töögruppide modereerimine (sh Põhjamaade know-how kaasamine) teineteiselt õppimiseks, ühislahenduste loomiseks või mõne takistuse lahendamiseks
- Eetika- ja käitumispõhimõtete (Code of Conduct) kujundamine
- Tarneahelas keskkonna- ja sotsiaalsete mõjude/riskide hindamine
- Ühiskondlikku mõju omavate algatuste valik, projektide kujundamine ja juhtimine (strateegiline filantroopia, heategevus, sponsorlus)
- Jätkusuutliku ja vastutustundliku tegevuse sõnumiloome, turundus, kommunikatsioon, sisekommunikatsioon
- Töötajate, klientide ja koostööpartneritele suunatud ürituste sisuline ülesehitamine (arutelude modereerimine, ESG teemalised meeskonnaüritused, maastikumängud suvepäevadel jne)
- Meeskonna koolitamine, töörühmade- ja aruteluringide modereerimine