Meie läbipaistva aruandluse uuring Äripäevas
Aprilli alguses avaldasime Eesti mõjukamate ettevõtete aastaaruannet uuringu, kus hindasime, kui avatult kajastavad suurfirmad oma tegevuse sotsiaalse- ja keskkonnamõju teemasid ning juhtimistavasid.
Emotsionaalne suhe töötajaga määrab koostöö tugevuse
„Sõda talentide pärast“, „Atraktiivne tööandja“, „Y-põlvkonna teistmoodi ootused tööle“, „Tuleviku töö“ – need on pealkirjad, mida näeme meedias ja konverentsidel üha rohkem. Eesti ettevõtted on silmitsi kasvava konkurentsiga tööturul, millega tugevneb surve palkadele, tõusevad ootused juhtimisvõimekusele, töösuhete vormile, töö sisule, paindlikkusele ja kvaliteedile. Löögi all on nii võimekus leida uusi töötajaid kui ka hoida olemasolevaid.
Kogukondlik toetustegevus kui investeering
Rohepesu, valgepesu, roosapesu? Ei, see pole jõulukinkide valik, vaid mõisted ettevõtete kohta, kes püüavad oma tegevusi ilustada, kasutades kurjalt ära tarbija tähelepanematust. Näidatakse end keskkonnasõbralikumana (rohepesu), eetilisemana (valgepesu) või ühiskonnast rohkem hoolivana (roosapesu) kui nad tegelikkuses seda on.