Kommenteeri

Kliendikogemuse Juhtimise Meistriklassi 1 lend

2018 oktoobris ja novembris toimus Sustinere esimene Kliendikogemuse Juhtimise Meistriklass. Sellest, mida tegime, millised olid saadud kogemused ja edasised plaanid saabki järgnevalt lugeda.  

Kliendikogemuse juhtimise meistriklassi esimene “lend” on oma õppepäevad lõpetanud. Oli meeleolukas ja rikastav teekond. Kolme õppepäeva jooksul saime uut teadmist, vaatasime, mis maailmas toimub ning jagasime kogemusi.

Meistriklassist võttis osa üksteist erinevatel positsioonidel olevat inimest üheksast erinevast ettevõttest. Ettevõtted olid eri suuruses ja erinevate fookustega ning mured ja rõõmud sellest tulenevalt olid ka erinevad. Kuid kõiki meid ühendas kliendist hoolimine ja soov neid paremini mõista ning nende ootustele vastata.

Lisaks neljale koolitajale (Lia Ratnik, Andrus Kotri, Maarit Vabrit-Raadla ja Katri Rohesalu) külastasid meid kolme ettevõtte esindajad, kes rääkisid sellest kuidas nende ettevõttes kliendikogemuse juhtimine käib. Inspiratsiooni jagasid Igor Grudkin (Kaubamaja), Katre Liiberg (Telia) ja Mirjam Serk (Bigbank).

Õppepäevadele tagasiside oli positiivne. Saime tunnustust ja ka soovitusi/mõtteid edaspidiseks, mida ka arvesse järgmiste gruppide jaoks võtame. Mõned tagasiside killud:

  • "Suur väärtus oli näha ja kuulda erinevate ärivaldkondade inimeste praktilisi lahendusi, nendega koosolemist. Eriti head olid kutsutud külalisesinejad, mis andsid täiendavat mõõdet Sustinere poolt kokkupandud sisule."
  • "Väärtus seisneb just erinevate ettevõtete kogemust kuulates ja ise jagades. Muidugi on arusaadav, et koolitusel on väga erineva suuruse ja tegevusega ettevõtted, et kõik ei ole kõigile ühtemoodi väärtuslik."
  • "Väga kasulik, hästi läbi viidud, head külalisesinejad ning väga põnevad kaasõpilased."
  • "Väike grupp, elav arutelu, kogemuste jagamine oli aktiivne."
  • "Koolitus oli väga huvitav ning teema lai, seega oleks võinud olla veel 1 koolituspäev."

Meie teekond meistritega jätkub- kohtume jaanuaris-veebruaris individuaalselt ning keskendume just nende ettevõtte vajadustele. Sel moel saab meistriklassi õppepäevadest ”võtta viimast” ning keerata kuuldu just vajalikku konteksti.

Veebruaris stardib järgmine grupp. Tule õpi teistelt ja jaga teiste osalejatega oma teadmisi! 

Info ja registreerimine on leitav SIIN:
http://sustinere.ee/kliendikogemuse-juhtimise-meistriklass


Kui soovid saada aimu koolituse õhkkonnast, saad vaadata pildigaleriid Sustinere FB lehel 



















(foto  








(Foto: Andreas Erik Rohesalu)








Lisa kommentaar

Email again: