2018 ja Soome ettevõtted - parema äri aasta

Blogi

Kommenteeri
Soomes ühiskondliku vastutuse teemadel enam kui 300 ettevõtet (sh Elisa, Fazer, Finnair, Kesko, Marimekko, Paulig, Stockmann ja paljud teised tuntud firmad) koondav FIBSi võrgustik avaldas 5 trendi, mis nende meelest sealseid ettevõtteid 2018. aastal puuduvad. Kui sõltume Soomest ja tahame soomlastega üht- või teistpidi koostööd teha, oles nutikas kursis olla.
1. United Nations Sustainable Development Goals saab rohkem sisulist tähelepanu. 
Ettevõtted seovad oma tegevusi selle raamistikuga üha enam ning juhivad oma äri tegelikku ja potentsiaalset mõju.

2. #MeToo paneb ettevõtteid oma riske ja võimalusi hindama
Töötajate mitmekesine taust on tähtis, kaasav ja avatud juhtimiskultuur ning sisekliima samuti üha olulisemad.

3. Elanike mitmekesisus peab peegelduma tootearenduses ja turunduses
Ühelt poolt tuleb olla ettevaatlik mõne ühiskonnagrupi võimaliku ahistamise osas turunduskommunikatsioonis (tundlik avalikkus), teisalt luua tooteid-teenuseid kättesaadavaks kõigi jaoks, sh erinevad vähemused.

4. Ärisektor peab tegelema ühiskondliku probleemidega ja julgema seda välja näidata
Inimesed ootavad, et firmad võtaksid avalikult seisukohti ühiskondlikult olulistes küsimustes.

5. Keskkonnamõju huvitab investoreid
Kliimamuutus on märksõna. Äritegevusest tulenevat keskkonnajalajälge on vaja silmas pidada kogu tarneahela ulatuses, st mitte vaid oma maja sees.

Jätame siis meelde, mis soomlastele tähtis.

Lisa kommentaar

Email again: